1 דקות קריאה
קודים - מזה קוד ואיך ניתן לשחק איתו ?

נתקלנו בהרבה מקומות לאחרונה שמנסים לשחק עם הקודים וכולם חושבים שהם מבינים גדולים ורושמים קוד 11 חזק, קוד 3 קוד 91 וכן הלאה...נעשה לכם סדר קצת. הרבה משחקים עם קודים? לא מעט.
כמה מהם מבינים? מעט מאוד , רובם למעשה מבלפים...
אז מזה אומר בעצם? כל טופס יש לו ברקוד שהוא המספר הסידורי של הטופס. לברקוד יש סריה של מספרים 1501 - 1599 וסריה נוספת שהיא נדירה של 1601 - 1699 בקודים של ה 16 יש מעט מאוד מידע.

גילנו שיש קשר בין חלק מהתוצאות לברקוד. אז מזה בעצם אומר?

 נניח לצורך הדוגמה ברקוד 1540.ה 15 חוזר על עצמו כל הזמן אז הקוד עצמו הוא 40  גילנו שכל פעם שיוצא 40 בצירוף של רב צ'אנס. (דוגמה, לא באמת)  שני הקלפים הראשונים שיוצאים,  חוזרים על עצמם. כמובן כל פעם צירוף אחר. בטווח של חמש עד שבע  הגרלות אז מזה אומר לנו?  שנניח ויצא לנו קוד 40. אז יש סבירות גבוהה שבמהלך החמש עד שבע  הגרלות הקרובות יצאו שני הקלפים הראשונים, אז שווה לנו למעשה לשחק צ'אנס 2 ב 25 ש"ח או 50. רץ חמש עד שבע הגרלות. במידה ויחזור קלף אחד אז חצי מהשקעה חזרה. במידה ויגיע שני קלפים , נזכה ב 750 /. 1500 ש"ח.

'אממה' זה שרשום שקוד 40 נותן שני קלפים ראשונים בטווח זמן של עד חמש עד שבע הגרלות, לא אומר שזה יגיע, כי נניח לצורך הדוגמה בלבד, שקוד 40 נתן לנו את הצירוף AA8K אבל בפועל כל היום בכלל משחק 10, 9 J, 7 אז אין טעם לשלוח כי זה אפילו לא בכיוון...בגלל זה לא קל לשלוט בקודים .לשם כך פיתחנו אפליקציה, שברגע שמקישים את מספר הקוד, האפליקציה נותנת אינפורמציה ע"פ תאריך, מה הגיע באותו קוד. הקודים לשם הבהרה לא נותנים זכיות .הם כלי עזר לשחק חכם יותר.

כמו כן חשוב לציין שהקודים מסונכרנים ומתעדכנים אחת לשלוש שבועות
כך שאם לצורך הדוגמה קוד 40 היה חזק יכול להיות מאוד שלאחר שלוש שבועות הוא לא יהיה שווה דבר.



 אהבתם ? שתפו לחברים