1 דקות קריאה
בלעדי המידע המלא על המשחקון "הכל או כלום" - "all or nothing"

הכל או לא כלום הוא השם והפורמט החדש של מפעל הפיס, למעשה הפורמט קיים בכמה מדינות בארה"ב אז איך זה הולך המשחק, אתם בוודאי שואלים. חקרנו ובדקנו וזה הולך כך....

השחקן בוחר מחצית מהמספרים במשחק ההגרלה. הפרסים מוענקים על סמך כמה מהמספרים שנבחרו תואמים למספרים בהגרלה הרשמית. מכיוון שהשחקן בוחר במחצית מטריצת המספרים, הסיכויים לבחור את כל המספרים המצוירים ולבחור אף אחד מהמספרים המשורטטים זהים. בהמשך, מוענקים פרסים עליונים זהים עבור התאמת כל המספרים או כלום, ומכאן השם. גם פרסים קטנים יותר הם סימטריים, כאשר נדבך הפרס השני מוענק על התאמת כל המספרים מלבד אחד, או מספר אחד בלבד, וכן הלאה. הרעיון מקורו בשנת 2012 עם הגרלת טקסס, ומאז אומצה על ידי מדינות אחרות. הגרלות עם משחקי "הכל או כלום"

 בדומה לצ'אנס המשחקון הזה ישוחק ככל הנראה מספר פעמים ביום ( אין עדין לוח זמנים) בימים א-ו (השערה).

המשחק בנוי מ 12 מספרים מלוח של 24 ספרות . השחקן זוכה בסכום של 250,000 ש"ח (ע"פ גרסאות בחול) אם כל 12 המספרים תואמים למספרים שנמשכו או אם אף אחד מהם לא תואם למספרים שנמשכו.
הסיכויים לשני הכיוונים לזכות בפרס העליון זהים; הכדור הראשון שנמשך קובע אם שחקן חייב להתאים את כל המספרים, או אף אחד מהם, כדי לזכות בפרס העליון.

פרסים אחרים הם 500 ש"ח , 50 ש"ח , 10 ש"ח ו - 5 ש"ח ; שחקנים מנצחים על ידי התאמת שמונה מספרים לפחות או לא יותר מארבעה. כל הצגה היא 5 ש"ח בכל מספר שנקבע במשחקון של הכל או כלום יש תיבות לבחירה מהירה ולריבוי ציורים, שם שחקן יכול לבחור להשתמש באותם מספרים למשך עד 24 ציורים רצופים. ( ראו תמונה) 

סיכוי הזכייה

איך משחקים ? הסבר וידיאו